.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تذكر شوراي نگهبان به دو نماينده مجلس نهم

دبير شوراي نگهبان حجم کار صورت گرفته توسط شورای نگهبان و هیئت‌های نظارت در انتخابات مجلس نهم را حائز اهمیت ارزیابی کرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ايسنا، آیت‌الله احمد جنتی طي سخناني در جمع اعضای هیئت نظارت بر انتخابات استان گیلان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه تصريح كرد: رجب و شعبان از ماه‌های پرخیر و برکت هستند که انسان با خودسازی و کنترل هوای نفس خود باید شرایط ورود به ماه مبارک رمضان را فراهم كند.


وی با اشاره به تلاش‌های شهيد بهشتي در جهت حفظ انقلاب ادامه داد: شهید بهشتی محور مبارزه با گروهک‌های نفاق بود و در این مسیر با تلاش‌های علمی خود چهره واقعی این گروه‌های نفاق را برای ملت ایران معرفی کرد.


دبیر شورای نگهبان در ادامه با قدردانی از فعالیت‌های اعضای هیئت نظارت بر انتخابات استان گیلان در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان كرد: برگزاری انتخابات سالم مهم‌‌ترین هدف شورای نگهبان در انتخابات بوده است.


جنتی در ادامه با اشاره به نقش موثر و تعیین‌کننده مجلس افزود: در تايید صلاحیت نامزدهای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی دستگاه‌های امنیتی، نظامی، اجرايی و نظارتي هماهنگی و همکاری خوبی با هم داشتند.


وي با تاکید بر اینکه انتخابات نباید موجب دشمنی شود، يادآور شد: نمایندگان با ورود به مجلس نباید بین طرفداران خود و دیگران تفاوت قائل شوند. انتقام‌گیری پس از انتخابات گناه است.


دبير شوراي نگهبان با بیان اینکه کار اين شورا تنها محدود به تايید صلاحیت افراد قبل از انتخابات نیست، اظهار كرد: اگر نمایندگان بر خلاف وظایف خود عمل كنند با آنان برخورد می‌شود.


جنتي خواستار مطالعه عملکرد دوره گذشته هیئت‌های نظارت توسط آنان شد و افزود: نقاط قوت و ضعف کارها باید مشخص شود و حتی به دفاعیات رد صلاحیت شدگان پس از تشکیل مجلس نهم نیز باید توجه شود.


وي مجلس نهم را مجلسی سالم توصيف كرد و گفت: امید است که این روال تا پایان پا بر جا بماند.


دبير شوراي نگهبان از تذکر به دو نماینده راه‌یافته به مجلس نهم در مدت کوتاه خبر داد و گفت: شورای نگهبان با دقت بر کار نمایندگان نظارت دارد.


وی با بیان اینکه هم‌اکنون نیز تعدادی از رد صلاحیت شدندگان اعتراض دارند، افزود: انسان در معرض خطا و اشتباه است و انسان عاقل و متدین باید اشتباه خود را بر طرف کند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.